Milco logo

KARIERA

MENU
#NEXTGEN

PERFORMANCE SPECIALIST

Przejrzałeś już wszystkie oferty pracy z Google / Facebook Ads, wysłałeś CV, ta jest następna w kolejce, więc w sumie co szkodzi wysłać jeszcze jedno CV? Może się wstrzymaj i przeczytaj to ogłoszenie do końca.

Zdjęcie biznesowe dot. kariery

Szukamy więc osoby, z którą dobrze będzie się nam i naszym partnerom, pracowało. Osoby, która chce zweryfikować swoje umiejętności na dużych budżetach i realnych case’ach, które zmieniają postrzeganie marek i wpływają na decyzje zakupowe użytkowników.

Dodatkowo pracujemy ramię w ramię, ze świetnymi agencjami strategicznymi / komunikacyjnymi, takimi jak:

ThinkECO, CUKIER, WellWell, VMR i więcej.

Kampanie realizowane we współpracy z nimi, pozwalają połączyć działania w wielu kanałach, by zrealizować założone cele.

Zakres obowiązków:

  • Realizacja kampanii dla klientów z wykorzystaniem płatnych reklam, zwłaszcza w Google Ads i Facebook Ads (możliwość reklamowania na TikToku / Pintereści Programmatic)
  • Tworzenie tekstów reklamowych do reklam
  • Optymalizacja aktywnych reklam pod kątem KPI (CPC, CPM, ROAS, CTR, itp.) monitorowanie prowadzonych kampanii reklamowych i przygotowywanie raportów

Czego oczekujemy:

  • Minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii efektywnościowych (najlepiej poparte osiągniętymi wynikami i przykładami) WARUNEK KONIECZNY
  • Łatwość czytania wskaźników mediowych (CPC, ROAS, CPM, CTR, itd.)
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Doskonałej znajomości Google Analytics, Google Merchant Center
  • Znajomość GTM
  • Dobrej znajomości programu Excel
  • Zaangażowania i inicjatywy

Co możemy Ci zaoferować:

  • Pracę zdalną
  • Samodzielne stanowisko
  • Wpływ na rozwój agencji, możliwość szybkiego awansu
  • Wynagrodzenie 5-8k netto na fakturę + VAT, w zależności od doświadczenia, na umowę B2B i premie od wyników w systemie efektywnościowym (co miesiąc)
  • Możliwa UoP
  • Dla studentów możliwość pracy na umowę zlecenie

APLIKUJ