CITYFITStworzenie strategii oraz przejęcie działań po innej agencji
Stworzenie strategii oraz przejęcie działań po innej agencji
PROCES
Przejęliśmy całość działań mediowych po poprzedniej agencji.
- ETAP I
Nasze działania rozpoczęliśmy od
zmapowania
punktów styku z reklamą, komunikatów i strategii reklamowych dla każdej siłowni z 24 miast. - ETAP II
Wynikiem tych działań było wdrożenie ponad
1000 reklam
i realizacja KPI na poziomie 121% w pierwszym miesiącu współpracy.
Zdecydowaliśmy, dość odważnie, o zupełnej zmianie strategii reklamowej. Nowe kanały dotarcia, odpowiedni podział budżetu między cele reklamowe oraz dashboardy live, które pozwalały podejmować szybkie decyzje optymalizacyjne pozwoliły zrealizować rekordowy wynik.
WYNIK
Realizacja KPI sprzedażowego (sprzedaż karnetów) na poziomie 121%, najwyższa w całym roku. Średnia realizacja przy poprzedniej agencji: 83%.