Milco logo

CASE STUDIES

MENU
#NEXTGEN

CITYFIT

Stworzenie strategii oraz przejęcie działań po innej agencji

Zdjęcie CITYFIT

PROCES

Przejęliśmy całość działań mediowych po poprzedniej agencji.

  • ETAP I

    Nasze działania rozpoczęliśmy od zmapowania punktów styku z reklamą, komunikatów i strategii reklamowych dla każdej siłowni z 24 miast.

  • ETAP II

    Wynikiem tych działań było wdrożenie ponad 1000 reklam i realizacja KPI na poziomie 121% w pierwszym miesiącu współpracy.

Zdecydowaliśmy, dość odważnie, o zupełnej zmianie strategii reklamowej. Nowe kanały dotarcia, odpowiedni podział budżetu między cele reklamowe oraz dashboardy live, które pozwalały podejmować szybkie decyzje optymalizacyjne pozwoliły zrealizować rekordowy wynik.

WYNIK

Realizacja KPI sprzedażowego (sprzedaż karnetów) na poziomie 121%, najwyższa w całym roku. Średnia realizacja przy poprzedniej agencji: 83%.

Chcesz taką kampanię?

NAPISZ DO NAS