Milco logo

CASE STUDIES

MENU
#NEXTGEN

DEKORACJADOMU.PL

Skalowanie sprzedaży w sklepie internetowym

Zdjęcie DEKORACJADOMU.PL

PROCES

Wdrożyliśmy zmiany w działaniach performance na Facebooku, skupiając się na optymalizacji reklam oraz wyborze produktów, które generują największe przychody. Docierając tylko do najlepszych segmentów klientów znacząco podnieśliśmy wartość sprzedaży.

  • ETAP I

    W ramach współpracy wprowadziliśmy kluczowe zmiany w kampaniach na Facebooku oraz połączyliśmy działania contentowe i reklamowe

  • ETAP II

    Wnioski z działań płatnych przełożyliśmy na content organiczny i odwrotnie.

Sumarycznie, działanie to umożliwiło znaczne zwiększenie sprzedaży, współczynnika konwersji oraz zaangażowania na profilu.

WYNIK

W okresie 03.21-02.22 zrealizowaliśmy +325% wartości sprzedaży, podnosząc wskaźnik konwersji z tego kanału o 22%.

Chcesz taką kampanię?

NAPISZ DO NAS