Milco logo

CASE STUDIES

MENU
#NEXTGEN

Lidia Kalita

Zwiększenie sprzedaży dzięki wielkiemu zaufaniu klienta

Zdjęcie Lidia Kalita

PROCES

Przez lata współpracy udało się ustalić unikalny sposób prowadzenia kampanii, dopasowany do specyfiki i branży klienta. Częste zmiany asortymentu, okazji do promocji oraz popularność poszczególnych modeli ubrań jest wyzwaniem, ponieważ nauka algorytmów jest ograniczona, a duża część pracy odbywa się ręcznie.

  • ETAP I

    Opracowaliśmy dedykowane strategie do wszystkich kanałów reklamowych, które odpowiadają zmienności asortymentu. 

  • ETAP II

    Budżety są dopasowywane do aktualnej sytuacji sprzedażowej nie tylko całego sklepu, ale nawet na poziomie poszczególnych modeli ubrań.

  • ETAP III

    Nasza strategia reklamowa była punktem wyjścia do zmian biznesowych w kontekście planowania kolejnych kolekcji oraz zatowarowania na dany sezon.

Dzięki zaufaniu klienta, był on w stanie przenieść nasze insighty ze strategii reklamowej do zaplanowania nowego procesu produkcji dla kolejnych kolekcji. Nam pozwoliło to lepiej dopasować reklamy do algorytmów i użytkowników, a klientowi — zwiększyć sprzedaż.

WYNIK

Zmiana procesu produkcji pozwoliła na efektywniejsze wykorzystanie produktów, które napędzały sprzedaż. Pozwoliło to na zwiększenie współczynnika konwersji o 12%, a przychodu aż o 46% z uwagi na wyższą wartość konwersji.

Od przejęcia działań reklamowych cały sklep zanotował 300% wzrostu przychodów. Wiemy jak skalować.

Chcesz taką kampanię?

NAPISZ DO NAS