Lidia KalitaZwiększenie sprzedaży dzięki wielkiemu zaufaniu klienta
Zwiększenie sprzedaży dzięki wielkiemu zaufaniu klienta
PROCES
Przez lata współpracy udało się ustalić unikalny sposób prowadzenia kampanii, dopasowany do specyfiki i branży klienta. Częste zmiany asortymentu, okazji do promocji oraz popularność poszczególnych modeli ubrań jest wyzwaniem, ponieważ nauka algorytmów jest ograniczona, a duża część pracy odbywa się ręcznie.
- ETAP I
Opracowaliśmy
dedykowane strategie
do wszystkich kanałów reklamowych, które odpowiadają zmienności asortymentu. - ETAP II
Budżety są dopasowywane do
aktualnej
sytuacji sprzedażowej nie tylko całego sklepu, ale nawet na poziomie poszczególnychmodeli
ubrań. - ETAP III
Nasza strategia reklamowa była
punktem wyjścia
do zmian biznesowych w kontekście planowania kolejnych kolekcji oraz zatowarowania na dany sezon.
Dzięki zaufaniu klienta, był on w stanie przenieść nasze insighty ze strategii reklamowej do zaplanowania nowego procesu produkcji dla kolejnych kolekcji. Nam pozwoliło to lepiej dopasować reklamy do algorytmów i użytkowników, a klientowi — zwiększyć sprzedaż.
WYNIK
Zmiana procesu produkcji pozwoliła na efektywniejsze wykorzystanie produktów, które napędzały sprzedaż. Pozwoliło to na zwiększenie współczynnika konwersji o 12%, a przychodu aż o 46% z uwagi na wyższą wartość konwersji.
Od przejęcia działań reklamowych cały sklep zanotował 300% wzrostu przychodów. Wiemy jak skalować.