Milco logo

CASE STUDIES

MENU
#NEXTGEN

Please Stand Up

Performance'owa kampania sprzedażowa dla wydarzeń w 22 miastach.

Zdjęcie Please Stand Up

PROCES

Odpowiadaliśmy za całościową promocję wszystkich wydarzeń w digitalu. Stworzyliśmy autorską metodologię pozwalającą powiązać wyniki sprzedażowe z wydatkami kampanii. Dzięki temu byliśmy stanie optymalizować kampanie także pod konwersje, które nie były widoczne w panelach reklamowych.

  • ETAP I

    Głównym kanałem promocyjnym był Facebook, ale zakupy biletów pochodziły też z innych kanałów. Stworzyliśmy autorski manual, który zawierał wskazówki dotyczące zmian optymalizacyjnych w zależności od wyników sprzedażowych w danym mieście.

  • ETAP II

    Dzięki temu, byliśmy w stanie na bieżąco dopasowywać budżety na poziomie poszczególnych kampanii dla każdego wydarzenia indywidualnie.

Zoptymalizowaliśmy czas potrzebny na wdrożenie zmian optymalizacyjnych, skróciliśmy proces decyzyjny, co pozwoliło na znaczące zwiększenie liczby wprowadzanych zmian. Przy tak obszernych projektach to właśnie czas reakcji jest najważniejszy. Nasz autorski proces stworzył nowy benchmark stylu pracy dla tego klienta.

WYNIK

Ponad 100 tys. sprzedanych biletów przy sold outach aż 85% wydarzeń. Rekordowy wynik.

Chcesz taką kampanię?

NAPISZ DO NAS