Milco logo

CASE STUDIES

MENU
#NEXTGEN

RESI4RENT

Kampania wizerunkowa dla Resi4Rent

Zdjęcie RESI4RENT

PROCES

Zrealizowaliśmy wizerunkową kampanię promującą wynajem mieszkań na abonament, która dodatkowo przełożyła się na wysoką konwersję dzięki odpowiedniemu doborowi kanałów dotarcia.

  • ETAP I

    W fazie badań doszliśmy do wniosku, że OLX to bardziej naturalne miejsce dla osób szukających mieszkania na wynajem.

  • ETAP II

    Zdecydowaliśmy, że w kampanii, oprócz kierowania na stronę klienta, będziemy kierować użytkownika na listing ofert w serwisie OLX. 

Mimo tego, że takie działania nie są standardowe, bo przecież nikt nie chce kierować ruchu na obcą stronę, to okazały się one niezwykle skuteczne. Dopasowane kierowania do rzeczywistej ścieżki użytkownika przełożyło się na sukces kampanii

WYNIK

4-krotny wzrost ruchu

120% więcej ruchu z kanałów brandowych (zwiększenie świadomości marki)

142% więcej użytkowników

50% wzrostu współczynnika zaangażowania na stronie (wartościowy ruch)

Zasięg kampanii zrealizowany w 139%

Wyświetlenia kampanii zrealizowane w 135%

Chcesz taką kampanię?

NAPISZ DO NAS