Milco logo

CASE STUDIES

MENU
#NEXTGEN

SEMCORE

Innowacyjna kampania pozyskiwania nowych klientów

Zdjęcie SEMCORE

PROCES

Wdrożyliśmy niestandardową kampanię leadową, która wydłużyła proces walidacji leada. Pozwoliło to dotrzeć do bardziej jakościowych klientów i odciążyło dział handlowy. Wynikiem był rekord sprzedaży w wartości nowych umów od początku istnienia firmy Semcore.

  • ETAP I

    Przygotowaliśmy matrycę aktywności użytkowników. Obejrzenia wideo, kliknięcia, lajki, odwiedzenia stron, otwarcie formularza i więcej.

  • ETAP II

    Nadaliśmy tym zdarzeniom odpowiednie wagi, by na koniec zaprojektować na tej podstawie przepływy użytkowników w lejku kampanii. Zaplanowany mechanizm reklamowy był ryzykowny. Zamiast skracać ścieżkę, wydłużyliśmy ją.

Jako agencja jednak zawsze ponad wskaźniki reklamowe stawiamy realizację celów biznesowych. Za wyższym kosztem leada stał dużo bardziej wartościowy klient, ponieważ droższy lead = wyższa jakość. Mniejsza liczba leadów przy okazji odciąża dział handlowy, który może skupić swoją uwagę na najlepiej prognozującym, potencjalnym kliencie.

WYNIK

Dotychczasowy rekord (z Q2 2020) pobiliśmy o 17,54%. W porównaniu do Q4 2019 zanotowaliśmy wzrost o 31%.

Pobiliśmy też kwartalny rekord outbound’owych lead’ów pomimo faktu, że w grudniu z pełną świadomością wyhamowaliśmy naszą aktywność w tym obszarze.

Chcesz taką kampanię?

NAPISZ DO NAS