Milco logo

CASE STUDIES

MENU
#NEXTGEN

The Corkbox Co.

Perfekcyjne skalowanie sprzedaży na kilku kontynentach

Zdjęcie The Corkbox Co.

PROCES

Stanęliśmy przed zadaniem wyskalowania sprzedaży na kilku rynkach Europy, w Wielkiej Brytanii i USA w trakcie najbardziej konkurencyjnego sezonu sprzedażowego w roku (Black Friday i Święta). Celem było podwoić sprzedaż przy zachowaniu podobnego ROASu - perfekcyjne skalowanie udało się z nawiązką!

  • ETAP I

    Do skalowania sprzedaży zaczęliśmy przygotowywać się już we wrześniu. Naszym celem było stworzenie algorytmu dystrybucji budżetu na poszczególne rynki na podstawie wyników sprzedażowych i możliwości skalowania.

  • ETAP II

    Po fazie testów stworzyliśmy wewnętrzne procesy alokacji budżetów na podstawie sugestii algorytmów, by skalować sprzedaż w krajach, gdzie zwrot ze sprzedaży był największy.

  • ETAP III

    W trakcie najbardziej konkurencyjnego sezonu sprzedażowego, nasz system tworzył codzienne sugestie zmian budżetu między krajami, a także poszczególnymi kanałami i kampaniami, by maksymalnie wykorzystać potencjał zakupowy.

Wprost proporcjonalne skalowanie nie zdarza się często. A proporcjonalne skalowanie w okresie listopad-grudzień jest wyjątkowo trudne. Jednak odpowiednie planowanie i procesowe podejście pozwoliło znacząco przekroczyć KPI.

WYNIK

2023 vs 2022:
Wydatki: +163%
Przychody: +143%
ROAS: -7%

Chcesz taką kampanię?

NAPISZ DO NAS