VOXRealizacja kampanii lokalnej dla salonów offline VOX
Realizacja kampanii lokalnej dla salonów offline VOX
PROCES
Stworzyliśmy autorską strategię wsparcia salonów offline, która przełożyła się na realny wzrost sprzedaży. W ciągu roku na podstawie tej modelowej strategii przeprowadziliśmy kampanię dla prawie 100. salonów w całej Polsce.
- ETAP I
Największe wyzwanie stanowiła dla nas
analiza
ścieżki użytkownika oraz zbadanie tego jak, dzięki reklamie online, przekierować użytkownika do sklepu offline. - ETAP II
Skupiliśmy się na
strategii
i researchu lokalnych portali, dzięki którym mogliśmy dotrzeć szeroko do lokalnej społeczności. - ETAP III
Następnie przeszliśmy do połączenia wyświetlanych reklam z lokalizacjami punktów w
Google Maps
, dzięki czemu użytkownicy mogli łatwo sprawdzić miejsce najbliższego sklepu.
Połączenie szeroko docierającej komunikacji sprzedażowej z odpowiednią techniką kierowania użytkowników po kontakcie z reklamą przełożyło się na ogólnopolski sukces.
WYNIK
Zwiększenie wolumenu zamówień o 265% w stosunku do średniej z lat 2019-2022. Pomimo pandemii po drodze, wyniki wyglądały następująco:
2019: +210%
2020: +300%
2021: +300%