Milco logo

CASE STUDIES

MENU
#NEXTGEN

VOX

Realizacja kampanii lokalnej dla salonów offline VOX

Zdjęcie VOX

PROCES

Stworzyliśmy autorską strategię wsparcia salonów offline, która przełożyła się na realny wzrost sprzedaży. W ciągu roku na podstawie tej modelowej strategii przeprowadziliśmy kampanię dla prawie 100. salonów w całej Polsce. 

  • ETAP I

    Największe wyzwanie stanowiła dla nas analiza ścieżki użytkownika oraz zbadanie tego jak, dzięki reklamie online, przekierować użytkownika do sklepu offline. 

  • ETAP II

    Skupiliśmy się na strategii i researchu lokalnych portali, dzięki którym mogliśmy dotrzeć szeroko do lokalnej społeczności.

  • ETAP III

    Następnie przeszliśmy do połączenia wyświetlanych reklam z lokalizacjami punktów w Google Maps, dzięki czemu użytkownicy mogli łatwo sprawdzić miejsce najbliższego sklepu. 

Połączenie szeroko docierającej komunikacji sprzedażowej z odpowiednią techniką kierowania użytkowników po kontakcie z reklamą przełożyło się na ogólnopolski sukces.

WYNIK

Zwiększenie wolumenu zamówień o 265% w stosunku do średniej z lat 2019-2022. Pomimo pandemii po drodze, wyniki wyglądały następująco:

2019: +210%

2020: +300%

2021: +300%

Chcesz taką kampanię?

NAPISZ DO NAS