Milco logo

CASE STUDIES

MENU
#NEXTGEN

ŻABKA

Wdrożenie autorskiego algorytmu do promowania postów na FB.

Zdjęcie ŻABKA

PROCES

  • ETAP I

    Wdrożyliśmy autorski algorytm, który na podstawie pierwszych wyników promowanych postów podpowiada nam, jaki budżet powinniśmy przyjąć na promocję, aby zmaksymalizować realizację aktywności.

  • ETAP II

    Dzięki temu znacząco zwiększyliśmy zaangażowanie na profilu marki, która wzbudza duże emocje, bez podnoszenia budżetów reklamowych. 

  • ETAP III

    Najważniejszym zadaniem było zdobycie zaufania klienta. Żabka to wyjątkowa marka, która w komunikacji zrobiła już dużo. Okazuje się jednak, że zawsze można lepiej

Dzięki elastyczności i zaufaniu na linii agencja-klient, po fazie testów na stałe wdrożyliśmy nasz autorski algorytm, a klient korzysta z generowanych przez nas rekomendacji przy tworzeniu contentu.

WYNIK

+106% więcej aktywności bez podniesienia budżetów i zmiany contentu.

+165% więcej aktywności, dzięki połączeniu naszego autorskiego algorytmu i angażującego contentu produkowanego przez agencję CUKIER.

Chcesz taką kampanię?

NAPISZ DO NAS