ŻABKAWdrożenie autorskiego algorytmu do promowania postów na FB.
Wdrożenie autorskiego algorytmu do promowania postów na FB.
PROCES
- ETAP I
Wdrożyliśmy
autorski algorytm
, który na podstawie pierwszych wyników promowanych postów podpowiada nam, jaki budżet powinniśmy przyjąć na promocję, aby zmaksymalizować realizację aktywności. - ETAP II
Dzięki temu znacząco
zwiększyliśmy zaangażowanie
na profilu marki, która wzbudza duże emocje, bez podnoszenia budżetów reklamowych. - ETAP III
Najważniejszym zadaniem było zdobycie
zaufania
klienta. Żabka to wyjątkowa marka, która w komunikacji zrobiła już dużo. Okazuje się jednak, że zawsze można lepiej!
Dzięki elastyczności i zaufaniu na linii agencja-klient, po fazie testów na stałe wdrożyliśmy nasz autorski algorytm, a klient korzysta z generowanych przez nas rekomendacji przy tworzeniu contentu.
WYNIK
+106% więcej aktywności bez podniesienia budżetów i zmiany contentu.
+165% więcej aktywności, dzięki połączeniu naszego autorskiego algorytmu i angażującego contentu produkowanego przez agencję CUKIER.