Milco logo

CASE STUDIES

MENU
#NEXTGEN

Żabka 2

Autorski system pozyskiwania followersów na Instagramie

Zdjęcie Żabka 2

PROCES

Po rozpoczęciu współpracy i znaczącym zwiększeniu efektywności promocji contentu (case study tutaj), udało się wygospodarować część budżetu, którą mogliśmy przeznaczyć na zwiększenie liczby followersów. Zaczynaliśmy przy pułapie 65 000 w styczniu 2023. Klient śmiało zaproponował KPI: 100 000 do końca roku. 

  • ETAP I

    Odrzuciliśmy wszystkie sposoby zdobywania followersów, opisywane przez blogi branżowe. To już przetestowaliśmy i takie działania są nieefektywne.

  • ETAP II

    Zaplanowaliśmy serię testów, w których znaleźliśmy "torozwiązanie. Wykorzystaliśmy autorski system promocji ankiet na Instagramie w połączeniu z deep linkami, który pozwolił na znaczne obniżenie kosztu pozyskania obserwatorów. 

Ten system został standardem wykorzystywanym w agencji przy tego typu kampaniach.

WYNIK

Zwiększenie liczby pozyskiwanych followersów o 200%.

35 000 followersów w 7 miesięcy (and still counting).

Realizacja KPI w krótszym okresie, bez zwiększania budżetu na całość działań.

Chcesz taką kampanię?

NAPISZ DO NAS