Żabka 2Autorski system pozyskiwania followersów na Instagramie
Autorski system pozyskiwania followersów na Instagramie
PROCES
Po rozpoczęciu współpracy i znaczącym zwiększeniu efektywności promocji contentu (case study tutaj), udało się wygospodarować część budżetu, którą mogliśmy przeznaczyć na zwiększenie liczby followersów. Zaczynaliśmy przy pułapie 65 000 w styczniu 2023. Klient śmiało zaproponował KPI: 100 000 do końca roku.
- ETAP I
Odrzuciliśmy
wszystkie sposoby zdobywania followersów, opisywane przezblogi branżowe
. To już przetestowaliśmy i takie działania są nieefektywne. - ETAP II
Zaplanowaliśmy serię testów, w których znaleźliśmy "
to
" rozwiązanie. Wykorzystaliśmyautorski system promocji ankiet
na Instagramie w połączeniu z deep linkami, który pozwolił na znaczne obniżenie kosztu pozyskania obserwatorów.
Ten system został standardem wykorzystywanym w agencji przy tego typu kampaniach.
WYNIK
Zwiększenie liczby pozyskiwanych followersów o 200%.
35 000 followersów w 7 miesięcy (and still counting).
Realizacja KPI w krótszym okresie, bez zwiększania budżetu na całość działań.